Wetterlings yxa

Ingen nytt inköp men väl ett inlägg om supernice service från företaget Wetterlings.

Har i min ägo 2 st Wetterlings Stora jaktyxa som jag har använt mycket under åren. Problemet är att jag har varit slarvig och tappat bort eggskydden till dom. Mailade wetterlings för en vecka sedan angående detta och om jag fick köpa 2 st av dom. Fick svar idag: ”Vi kan skicka dig 2 skydd utan kostnad =)”

Underbar när det finns sån service kvar hos tillverkarna. Vid liknande förfrågningar så har man fått ett blankt nej eller tips om att köpa nytt där det borttappade ingår. Så all heder åt Wetterlings!

5 svar till “Wetterlings yxa

  1. Toppen! Alltid skönt med ett bra (vad mig anser vara korrekt)bemötande,

  2. Är det magnetskydden du fått?

  3. Blir sugen på att pröva en Wetterlings. Använder annars Gränsfors på mina kanotfärder.

    Bra sida förresten!

    Bloggar själv på: http://friluftsliv20.wordpress.com och sysslar bl.a. träkanoter och bushcraft på: http://www.facebook.com/pangeaexploration

  4. Nej det var de gamla vanliga med tryckknapparna dom skickade.

  5. Trevlig sida Pelle, skall läsas 🙂

Lämna en kommentar