Kommer du att vaccinera dig mot svininfluensan?

Ja det är svårt! Att bestämma sig för nåt man är väldigt osäker kring. Efter många funderingar så bestämde jag och grabbens mamma för att han skulle få sprutan i alla fall. Men jag då? Har inte bestämt mig än. Först skulle jag absolut ta den men det gick över till skeptism och nu står jag här.  Riskgrupp eller inte. Är inte alla i riskgruppen? Så fort man är i kontakt med andra människor så ligger man i farozonen eller så blir man smittbäraren som går runt som ett levande hot.

Nu på morgonen, fredagen den 13:e nov så vill jag ta sprutan men jag är osäker på om jag vill det vid lunch. Skall jag tänka på det små liven på jobbet så bör jag nog vaccinera mig. Tror jag i alla fall =) Har ju inte bestämt mig än som sagt. Återkommer när jag _har_ bestämt mig.

svininfluensa

Lämna en kommentar